Gisle Uren Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Hei dere. Jeg er på utkikk etter et godt bilde av en multifuelbrenner montert på plate. Bildet er tenkt brukt som illustrasjonsbilde i forbindelse med en bok. Bildet blir selvfølgelig kreditert forfatteren. Bildet må være i forholdsvis god oppløsning, og tatt fra en vinkel som gir god oversikt av brenner, flaske og monteringssystem på plate. Omgivelser/bakgrunn kan godt være fra en tursituasjon. Noen som tar utfordringen? Send gjerne PM om du har spørsmål. Gisle Siter
Terka Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Mange bilder og brukere i denne tråden: Hva med å kontakte noen av dem som har bra bilder der? 1 Siter
Oslo Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Eneste bilde jeg har av brenneren. Tatt inne i teltet en vinterstorm på hardangervidda. Siter
unirune Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Hvis dette er noe i retning av det du tenkte deg er det bare å si ifra, så kan jeg sende et ukomprimert bilde. Brenneren står her på fastlimte neodymium-magneter. Står stødig, men enkel å ta av. Siter
Tessatroll Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Ein finn ikkje tydeligere illustrasjonsfoto på bruk av brenner enn dette, tenker eg! 1 8 Siter
Gisle Uren Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Skrevet 17. oktober 2019 Supert og takk for kjapp respons. Da har jeg fått noen knallgode bilder fra #unirune. Gisle Siter
Gisle Uren Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Skrevet 17. oktober 2019 Tessatroll skrev (På 16.10.2019 den 13.27): Ein finn ikkje tydeligere illustrasjonsfoto på bruk av brenner enn dette, tenker eg! Ekspander Fantastisk sjarmerende bruk av brenneren. Ikke helt det jeg hadde tenkt å presentere, men to nydelige typer på tur der. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.