Gå til innhold
  • Bli medlem

Helly Hansen Loke..jakke og bukse... erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har kjennskap til HH Loke regntøy?

Vil investere i noe ikke alt for dyrt regntøy, som jeg slipper å imprignere. Skalljakka jeg har funker ikke når der det er for mye regn. Skal bli mye regn framover.... og ut må man jo.

God score i test fra 2017 på Klikk

Endret av DenGladeVandrer
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt buksa. Den er helt grei. Fin pris og vanntett, men kan bli litt klam hvis du lir varm. Sammenlikner da med gore tex bukse som puster bedre. Som ren regnbukse gjør den jobben 

Skrevet

Jeg har jakken og buksa, og brukt disse i flere år. Det er svært lett, og virker slitesterkt. Jakken og buksa blir svært fuktig innvendig, selv om lufteåpningene blir brukt. Irriterende konstruksjon på lommene i buksa. Her renner det vann inn. Glidelåsene henger seg ofte opp i stoffet. Grei nok hette, men kunne godt vært noe lengre skygge. Jeg løser det med å bruke caps. 

Jeg hadde ikke kjøpt dette settet på ny.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.