DenGladeVandrer Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Noen som har kjennskap til HH Loke regntøy? Vil investere i noe ikke alt for dyrt regntøy, som jeg slipper å imprignere. Skalljakka jeg har funker ikke når der det er for mye regn. Skal bli mye regn framover.... og ut må man jo. God score i test fra 2017 på Klikk Endret 15. oktober 2019 av DenGladeVandrer Siter
Datuma Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg har hatt buksa. Den er helt grei. Fin pris og vanntett, men kan bli litt klam hvis du lir varm. Sammenlikner da med gore tex bukse som puster bedre. Som ren regnbukse gjør den jobben Siter
norexp Skrevet 15. oktober 2019 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg har jakken og buksa, og brukt disse i flere år. Det er svært lett, og virker slitesterkt. Jakken og buksa blir svært fuktig innvendig, selv om lufteåpningene blir brukt. Irriterende konstruksjon på lommene i buksa. Her renner det vann inn. Glidelåsene henger seg ofte opp i stoffet. Grei nok hette, men kunne godt vært noe lengre skygge. Jeg løser det med å bruke caps. Jeg hadde ikke kjøpt dette settet på ny. Siter
DenGladeVandrer Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Skrevet 17. oktober 2019 Takker. Leter litt videre tror jeg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.