Hillestaden Skrevet 10. oktober 2019 Skrevet 10. oktober 2019 Hei! Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter folk med brukererfaring på dette teltet, da jeg vurderer å kjøpe ett. Det ble utviklet i Norge av eieren (?) av Jeger og hund A/S i Sokna. Er det noen her på forumet som har, eller har hatt et slikt telt, og kan dele erfaringer med meg? Siter
Villmarkjeger Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 Hei, Jeg har tidligere hatt BigLo telt. Det anbefales ikke. Stengene knekker veldig lett, ikke mulig å få tak i reservedeler, ikke vanntett, og det er svært vanskelig å sette det opp. Man må være minst to mann, helst tre. Siter
Hillestaden Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Skrevet 14. oktober 2019 Villmarkjeger skrev (På 12.10.2019 den 8.28): Hei, Jeg har tidligere hatt BigLo telt. Det anbefales ikke. Stengene knekker veldig lett, ikke mulig å få tak i reservedeler, ikke vanntett, og det er svært vanskelig å sette det opp. Man må være minst to mann, helst tre. Ekspander Såpass.. Tror jeg står over da.. Var egentlig mest ute etter M94 ovnen som følger med teltet.. Flaks at det dukket opp et 8 manns reisatelt med refleks ovn til en fordelaktig pris i går på finn.no, og i tillegg i nærheten av der jeg bor Så det står nå oppslått hjemme Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.