Ronni Bless Bekkemellem Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Vurderer å kjøpe til hovedsaklig toppturer på rando, men også for bruk resten av året. Toppturer, fisketurer osv. Er mest redd for at den ikke skal puste bra nok. Ser ut for at den holder bra til moderat tempo, men.... Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotogubbe Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Så en test av den sammen med bl.a Norrøna Falketind. De delte 1.plassen https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/fritid/skalljakker-for-helarsbruk/68413326/amp Står mye i testen, også om hva testerne mener om pusteegenskaper. Bra jakke, ikke så stiv som min Pro-Shell versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronni Bless Bekkemellem Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, Fotogubbe skrev: Så en test av den sammen med bl.a Norrøna Falketind. De delte 1.plassen https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/fritid/skalljakker-for-helarsbruk/68413326/amp Står mye i testen, også om hva testerne mener om pusteegenskaper. Bra jakke, ikke så stiv som min Pro-Shell versjon. Takk for info, men har sett den testen Har du noe erfaring med denne jakken eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotogubbe Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 1 minutt siden, Ronni Bless Bekkemellem skrev: Takk for info, men har sett den testen Har du noe erfaring med denne jakken eller? Nei, har bare prøvd den i butikk. Jeg har erfaring med Hagløfs Gore-Tex Packlite og Hagløfs Pro-Shell, men ikke den du ser på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karkenshu Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hadde den hjemme på prøve men returnerte den fordi jeg syntes den brede avstivede bremmen på hetten gjorde det vanskelig å få den tett rundt halsen når hetten var nede. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olamann Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg har en Roc Spirit skalljakke. Den fungerer greit, men slipper inn litt fuktighet gjennom frontglidlåsen. Også litt usikker på hva jeg synes om bremmen. Ventilasjon funker bra (til toppturer på beina i moderat tempo). Det er store ventilasjonslommer med lang glidelås under ermene, og en kan også regulere ventilasjon ved håndleddet, utifra hvor stramt du velger å ha det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.