Fred Olav Svartdal Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Jeg har i noen år brukt Tubbs 36" Nato-truger og har stort sett vært veldig fornøyd. I våres røk imidlertid det ene fotfestet på innsiden av den venstre trugen. Jeg ser at tilsvarende feste på innsiden av høyre truge også begynner å bli litt slitt. Jeg har hørt om at Tubbs truger opererer med livstidsgaranti. Vet noen om dette er riktig? I så fall burde jeg fått nye truger. Vet noen hvem som importerer disse trugene? Har noen her tilsvarende erfaringer? Endret 4. oktober 2019 av Fred Olav Svartdal Siter
tubbs Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Tubbs har vel livstidsgaranti mot fabrikkfeil men ikke mot slitasje. Kjenner fler som har hatt samme problemer som bare har kjøpt seg nye. Er rimelig sikker på at det er Hansi a/s som fortsatt er importør. En tlf dit vil vel gi noen svar Siter
elgen Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Hei Uansett garanti eller ikke, så er det vel mulig å bytte webbingremmen ved å fjerne naglene og poppnagle ny webbing/"klatretape" rem. Jeg kjenne ikke disse truger spesifikt, men skulle jeg på flere dagers trugetur vill jeg kanskje medbringe poppnagler/nagler og noe webbing, for jeg skjønner at dette er et slitasjepunkt, hvis bindingen "vipper" hele tiden i remmen. Elgen 1 Siter
elgen Skrevet 9. oktober 2019 Skrevet 9. oktober 2019 Ved nærmere ettersyn av fotos, kan det være at små maskinskruer med muttere og skiver er en enklere løsning på tur enn poppnagler/nagletang. Elgen 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.