SteinarL Skrevet 2. oktober 2019 Skrevet 2. oktober 2019 Min Garmin 64S har skapt seg vrang. Når jeg slår den på kommer det opp melding: "Loading waypoints, tracks and routes" og der stopper det opp. Har noen gode tips til hvordan jeg får liv i den igjen? Når jeg kobler den til PC/BaseCamp ser jeg alle filer som er lagret på GPS, men den vil som sagt ikke starte opp. Siter
esphojo Skrevet 2. oktober 2019 Skrevet 2. oktober 2019 https://support.garmin.com/en-US/?faq=Z41VbtQ1EH7F4wmdm0hfE6 Siter
SteinarL Skrevet 2. oktober 2019 Forfatter Skrevet 2. oktober 2019 Takk, tester en "master reset" :-) Siter
graham Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Dette skjedde meg også på min 64s i fjor sommer et stykke inne i Børgefjell nasjonalpark. Litt upraktisk, men man har da kart og kompass også. Fikk rotet meg til noe dekning på telefonen, googlet og kjørte en master reset, da ble det bra igjen. Ble det ordning hos deg @SteinarL? 1 Siter
SteinarL Skrevet 5. oktober 2019 Forfatter Skrevet 5. oktober 2019 Nu går alt så meget bedre :-) GPS funker som før. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.