Fotogubbe Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Kan tarpen legges over teltet, uten luft i mellom? Jeg har en Hilleberg Tarp 10 UL, tenkt brukt sammen med MSR Hubba Hubba NX2, men lurer på hva som er lurest i forhold til vindfang? ER helt "tarp-grønn" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ketilring Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 51 minutter siden, Fotogubbe skrev: Kan tarpen legges over teltet, uten luft i mellom? Det kan bli litt stor belastning på teltstengene hvis den skulle fylles med vann... Jeg spenner ofte opp duken med gåstavene på den ene sida og ned mot bakken eller små busker på den andre sida. (Her er et ikke så veldig godt bildeeksempel fra under tregrensa). 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotogubbe Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 De fleste bruker tarp under tregrensa da det er mindre vind og trær. Dog har jeg sett vellykkede oppsett over tregrensa, men vinden kan helt klart bli et stort problem. Hadde vært flott med et tørt uterom når jeg ligger i ro over flere dager. Ville nok kjøpt midre tarp nå i dag enn den jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotogubbe Skrevet 20. september 2019 Forfatter Del Skrevet 20. september 2019 Tenkte kanskje mer som dette oppsettet, da renner vannet av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tubbs Skrevet 20. september 2019 Del Skrevet 20. september 2019 Dette oppsettet har fungert greit for meg i nedbør nedenfor tregrensa ihvertfall Men jeg bruker lengre og kraftigere plugger på tarpen enn på teltet. Bruker orginale V-pegs på telt men Hilleberg Y-pegs på tarpen (som følger med Black Label telt) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.