+Marius Engelsen Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Det finnes lignende tråder for dette tror jeg, men de er trolig utdatert. 1: Hvilke offline kartapp er den beste for iPhone for topografiske kart? 2: Hvilke offline kartapp er den beste for iPhone for sjøkart? 3: Finnes det en god offline app som har både sjøkart og topografiske kart? Med offline, mener jeg kartapp som kan brukes uten mobildekning (flymodus), men hvor GPS fortsatt er aktiv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freebird Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Her finnes det bare ett riktig svar. https://topokart.no/ @Ivan Lé Hjelmeland kan nok svare dersom du har noen spørsmål. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 4 minutter siden, Freebird skrev: Her finnes det bare ett riktig svar. https://topokart.no/ @Ivan Lé Hjelmeland kan nok svare dersom du har noen spørsmål. Norsk også, så bra - takk Men veldig kjipt at det er abonnement på denne, jeg kan ikke fordra løpende utgifter til sånt. Betaler heller 500kr på flekken enn 199kr året Men man kan prøve gratisutgaven først i det minste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 18. september 2019 Forfatter Del Skrevet 18. september 2019 Hvis man kjøper denne, kan man bruke den på Android også, om man skifter telefon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders_G Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 11 minutter siden, Marius Engelsen skrev: Hvis man kjøper denne, kan man bruke den på Android også, om man skifter telefon? For Android kan du prøve Locus Map 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg bruker bare Navida. Syns den er enkel og grei til mitt bruk. Har lastet alle gpx-rutene mine inn i den (alle de 53 fjelltrimfjellene), og syns den er helt genial. Koster ikke noe. Den har også sjøkart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Jeg synes Geoviewer er bra. Gratis nedlastbare kart fra statens kartverk. Har brukt den i noen år på iphone. Fins for Android også. Det er sikkert mer funksjonalitet i en del betalingsapper, men jeg synes det er så herlig å få kvalitetskart gratis i mobilen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Appen til @Ivan Lé Hjelmeland Er verdt penga! Beste topokartappen til iPhone. I tillegg tar han imot tips til forbedringer og ny funksjonalitet og får det implementert raskt. Ingenting å lure på 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rune1974 Skrevet 18. september 2019 Del Skrevet 18. september 2019 Er selv glad for viewranger, virker fint både på den gratis udgave og ved tilkøb af topokort Norge. Testede den af i sommers i Aust Heiane, og både det gratis openstreet man kort og den tilkøbte norske topo, virkede fortrinneligt. Evt se på www.viewranger.com for at danne dig et indtryk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ivan Lé Hjelmeland Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 Tusen takk for anbefalinger @Freebird og @whistler ❤️ Det er noen få som også har spurt om muligheten for en høyere pris som kan betales én gang. Hovedårsaken til at jeg ønsket å tilby abonnement er rett og slett fordi jeg blir utrolig trist av å se norske apper blir forlatt til å dø eller ikke bli videreutviklet. Et godt eksempel på en slik tjeneste eller app er gjerne Lommekjent. Det er kostbart å utvikle apper og med mindre man har en fornuftig forretningsmodell som gjenspeiler kosten vil apper for det norske markedet slite fordi markedet er så lite som det er. For min del har jeg få utgifter da jeg utvikler, designer og vedlikeholder appen min selv, majoriteten av det jeg går inn med er jo fritiden min. I tillegg til dette har jeg blant annet investert i egne tjenester som viser fotruter, skiløyper, observasjoner av molter og kantarell - de koster mer enn det jeg synes er komfortabelt Oppsummert tror jeg at tjenester og apper som har en fast måneds- eller årspris har lettere for å lykkes i det lange løp. For min del er det gleden av å skape verktøy og hjelpemidler folk faktisk liker å bruke som gir meg motivasjon. Det at folk da både bruker, kommer med tilbakemeldinger og ønsker varmer mitt utviklerhjerte! Utenom min app vet jeg at både Navida og Fjellsti er blitt nevnt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.