Martin HJ Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 Noen som vet hvor man kan få kjøpt ekstra filter til disse Lifestraw Go flaskene? Har ødelagt det jeg har og skulle gjerne kjøpt nytt uten å kjøpe med en ny flaske. Siter
+Nils Einar Ljosland Skrevet 17. september 2019 Skrevet 17. september 2019 Tror du må bestille fra utlandet. Har ikke sett dette i norske butikker. Siter
Martin HJ Skrevet 17. september 2019 Forfatter Skrevet 17. september 2019 30 minutter siden, Nils Einar Ljosland skrev: Tror du må bestille fra utlandet. Har ikke sett dette i norske butikker. Ja jeg klarte hvertfall ikke finne det.. Rart egentlig at det ikke er reservefilter å få kjøpt når flaska med filter blir solgt her til lands. 1 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 14 timer siden, Martin HJ skrev: Ja jeg klarte hvertfall ikke finne det.. Rart egentlig at det ikke er reservefilter å få kjøpt når flaska med filter blir solgt her til lands. Hør med forhandler? 1 Siter
Kristian V. Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Jeg kjøpte like godt bare ny flaske når de var på tilbud hos XXL tidligere i år, når min gamle ble ødelagt. Tror jeg betalte 349,- , som sikkert ble billigere enn å få kjøpt kun ett nytt filter. 1 Siter
unirune Skrevet 28. september 2019 Skrevet 28. september 2019 På 17.9.2019 den 20.02, Martin HJ skrev: Noen som vet hvor man kan få kjøpt ekstra filter til disse Lifestraw Go flaskene? Har ødelagt det jeg har og skulle gjerne kjøpt nytt uten å kjøpe med en ny flaske. ikke veldig billig, men er til salgs https://www.computersalg.no/i/3627080/vandfilter-lifestraw-go-1-filter 1 Siter
TonePåTur Skrevet 30. september 2019 Skrevet 30. september 2019 Kjøp heller eit vanlig Lifestraw filter? Det kan du bruke i alle typer flasker.. 😊 1 Siter
Martin HJ Skrevet 30. september 2019 Forfatter Skrevet 30. september 2019 48 minutter siden, TonePåTur skrev: Kjøp heller eit vanlig Lifestraw filter? Det kan du bruke i alle typer flasker.. 😊 Ja trur jeg gjør det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.