GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
PĂ„ 15.9.2019 den 20.56, Luesveis skrev:

Jeg var pÄ tur i samme omrÄdet for kanskje ti Är siden.   Takk for turrapporten og bildene, det var et herlig gjensyn med frisk natur!

Takk for det:) HĂ„per det inspirerte til Ă„ ta turen tilbake en gang?:)

• Liker 1
Skrevet
PĂ„ 16.9.2019 den 7.14, Jens Petter Skurdal skrev:

Gratulerer!!

SÄnn er fjellfisket. Gamlekara fortalte at skulle du treffe ett "fiskebett" mÄtte man fiske ei uke. Og sÄ er det 2 tidspunkt i dÞgnet som vanligvis er bedre enn resten.: Soloppgang og solnedgang.

jenspetter

Gamlekara er nok inne pĂ„ noe ja👍 Takk for at du leste:)

Skrevet
PĂ„ 18.9.2019 den 4.23, Martin HJ skrev:

Lekker fisk, lekker natur, lekker pose, lekre bilder og lekkert navn pÄ vannet - bare lekkert mao :) Takk for nattlektyre kl. 04:22 pÄ nattskift her i Sandefjord. 

Takk for det. MÄ si det var en ganske sÄ lekker tilbakemelding Ä fÄ:) 

• 3 mĂ„neder senere...
Skrevet (endret)

Takk for fin rapport! Er ikke sĂ„ mange som gĂ„r oppi der? Jeg MÅ opp der til sommeren:))  med fiskestang.

Ingen moskus oppi der vel?

NÄr begynte steinura? Er ikke sÄ glad i steinur...

Endret av SiriTyb
  • Liker 1
Skrevet
PĂ„ 5.1.2020 den 21.34, SiriTyb skrev:

Takk for fin rapport! Er ikke sĂ„ mange som gĂ„r oppi der? Jeg MÅ opp der til sommeren:))  med fiskestang.

Ingen moskus oppi der vel?

NÄr begynte steinura? Er ikke sÄ glad i steinur...

Traff ikke en kjeft de dagene jeg var der oppe. SĂ„ det var folk pĂ„ hytta ved Nordre GV fĂžrste kvelden da jeg kom opp. Å nei, ingen moskus Ă„ se, finnes vel ikke pĂ„ de traktene der?:) Steinura begynner ved Kollvatnet, men kan stort sett unngĂ„es om du fĂžlger ei litt anna rute.. MĂ„r jeg gikk nedigjen unngikk jeg store deler av ura, men litt steinur mĂ„ du nok regne med uansett👍 Kjempefin tur og omrĂ„de🙏

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.