Annetteh Skrevet 14. september 2019 Skrevet 14. september 2019 Jeg vurderer å melde meg på en tur med Hvitserk. Ser de får litt blandede tilbakemeldinger, men mange av de jeg finner er gamle. Noen erfaringer med dette reisebyrået? Siter
snilen Skrevet 22. september 2019 Skrevet 22. september 2019 Det kommer an på hvor du har tenkt deg. Med Hvitserk er det som regel en betalt norsk turleder som er med hele veien, i tillegg til lokale førere. Om du ikke trenger norsk turleder, kan du få en mye rimeligere tur, ved å bestille reisen selv og hyre inn lokal fører. En mellomløsning er Eco expeditions som har mange av de samme turmålene, med lokale, prøvekjørte lokale guider. Jarle Trå har også mye av det samme opplegget som Hvitserk. Jeg har forsøkt alle de 3 selskapene, med gode resultater, men har gått over til å ordne mest mulig selv, med lokale selskaper der man ikke klarer seg helt på egen hånd. Å reise som deltager på en pakketur med for eksempel Jarle Trå eller Hvitserk blir en annen reiseform. Man trenger ikke tenke så mye, men man er underlagt gruppens diktatur og har ikke den samme friheten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.