Glitre Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Noen som har peiling på moskusen i Femunds traktene? Hvor har man størst mulighet til å se den? Siter
borgern Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Aldri sett de selv. Hørt at de er mest på svensk side. Gjerne litt i høyden om sommern og så trekker de lavere i terrrenget på vintern. Siter
Glitre Skrevet 1. september 2019 Forfatter Skrevet 1. september 2019 Takk for svar. Drar oppover til uka og har god tid. Tenker det hadde vært magisk å opplevd på trygg avstand. Siter
+Firebladei Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Tror de er mest i området nord og øst for Rogen. Siter
borgern Skrevet 2. september 2019 Skrevet 2. september 2019 Sjekket litt. Se på vedlagt kart. De er ofte ved rød sirkel vinter og vår, bl.a føder de nesten alle kalver der. Sommer og høst er de nærmere eller i Norge. Etter hva jeg skjønte har de siste tiden vært i området med sort sirkel. Siter
Glitre Skrevet 2. september 2019 Forfatter Skrevet 2. september 2019 Takk igjen. Da setter jeg av noen dager i den sorte sirkelen. Sikkert fint der om jeg ser moskus eller ikke. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.