Dutton Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Hei! Om 5 uker skal jeg blir en del av flokken til Steffen, men jeg har ikke fått et navn enda.. noen forslag? 🐺 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gittiamo Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Kark, Ekko, Skip, Yr, Duo, Easy. Ser ut som en kul og snill fyr 😍 (gosj jeg er valpesyk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varmtvann Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 Domus Mikkel Uvær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom B Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 3 timer siden, Dutton skrev: Hei! Om 5 uker skal jeg blir en del av flokken til Steffen, men jeg har ikke fått et navn enda.. noen forslag? 🐺 Hannhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dutton Skrevet 24. august 2019 Forfatter Del Skrevet 24. august 2019 Her har jeg glemt å si at det er ei tispe. 😅 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom B Skrevet 24. august 2019 Del Skrevet 24. august 2019 1 time siden, Dutton skrev: Her har jeg glemt å si at det er ei tispe. 😅 Flott AH! Wanny er mitt forslag, Etter Wanny Woldstad første fangst kvinne på Svalbard, Valpen din ser både smart og tøff ut!Kos deg med valpe tia! https://no.wikipedia.org/wiki/Wanny_Woldstad 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tåkefyrsten Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Vilja 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gittiamo Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 12 timer siden, Gittiamo skrev: Kark, Ekko, Skip, Yr, Duo, Easy. Ser ut som en kul og snill fyr 😍 (gosj jeg er valpesyk) Yr og Easy er kjønnsnøytralt. Woopi, Pi, Flicka, Tindra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonymakkaroni Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Newman 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Marius Engelsen Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 Marianne 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+ost Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 iDog, Fapi (fars pike), alternativt Steppi (Steffens pike), Toya, Edda, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varmtvann Skrevet 25. august 2019 Del Skrevet 25. august 2019 +1 for Edda. Fint navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgen Skrevet 26. august 2019 Del Skrevet 26. august 2019 Hei fin liten huskyvalp!! Den ser ikke gammel ut, så pass godt på den og vær litt tålmodig. På Grøland ville Inuittene forslå Pupaq - og så le sig fordervet, når du går og kaller på den! Betyr noe i retning av "lort". Men du kan jo kalle den "Susi" , jentenavn som også betyr ulv på finsk. Elgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DryasAnne Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Darri eller Curge to samenavn, på gråpelsa hoinda med krøll på halen Borga, min partner: Endret 3. september 2019 av DryasAnne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.