Lobsang Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Mann 30 år ønsker å møte en eller flere gutter eller jenter som vil være med på langtur på sykkel i 2007. Tenker å dra veldig ULTRA LIGHT med Bob henger, men komforten skal ivaretaes. Det jeg skal ha mest av i bagasjen er tid. Baserer meg i å bo i telt på de fleste overnattinger, eller hvor det byr seg.. Er inne i en fase hvor jeg fortløpende vurderer flere reiseruter Øst europa, USA osv. Fordel om du eller alle sammen bor i Trondheim da det da er lettere å bli kjent samt planlegge. Tidsforbruk: 3-6mnd Kostnad: 50-100 000 Send noen ord om deg selv til: [email protected] Siter
Lobsang Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Lobsang oppdaterer innlegget: Mann 30 år ønsker å møte en eller flere gutter eller jenter som vil være med på langtur på sykkel i 2007. Tenker å dra veldig ULTRA LIGHT med Bob henger, men komforten skal ivaretaes. Det jeg skal ha mest av i bagasjen er tid. Baserer meg i å bo i telt på de fleste overnattinger, eller hvor det byr seg.. Turen går gjennom østeuropa Fordel om du eller alle sammen bor i Trondheim da det da er lettere å bli kjent samt planlegge. Tidsforbruk: 1-2mnd Kostnad: ? Send noen ord om deg selv til: [email protected] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.