Datuma Skrevet 10. august 2019 Skrevet 10. august 2019 Jeg har en frysepinn Yorkshire terrier som har hår og ikke pels. Tenker utover høsten noen turer i hengekøye og tarp, men lurer litt på hvordan løse det for hunden. Han kan ikke sove på bakken. Selv om han er liten er jeg ikke så sikker på det blir behagelig å ha han inni soveposen min i hengekøya. Kan sikkert sy en dunpose til han av en barnedyne, og ha ull I bunn. Finnes det egne hengekøyer til hund? Siter
Tåkefyrsten Skrevet 10. august 2019 Skrevet 10. august 2019 Kan han ikke ligge på bakken på ett liggeunderlag av noe slag, bamse f.eks og så ha en dyne av slag i tillegg? Siter
Bokhylla Skrevet 11. august 2019 Skrevet 11. august 2019 Ikke prøvd å sove med hund i hengeklye selv, men har sett folk legge ut bilder der de sover med hunden i samme pose, så sikkert mulig om hunden er vant til det🤔 Om du sjekker på finn.no, så er det og veldig mange sånne vognposer til salgs som sikkert kan funke og. Både i dun, noen med ull og noen som er en kombo. Siter
Datuma Skrevet 11. august 2019 Forfatter Skrevet 11. august 2019 Jeg tror ikke han vil trives på bakken alene. Må også ha bånd på han da og han kommer garantert til å snurre seg fast i hver eneste grein, det er han ekspert på 😛 Han sover fint i min pose i telt hvis han fryser. Har med eget liggeunderlag og teppe til han, men hvis han fryser kryper han inn i min pose 😊 jeg har bare tenkt på om det ikke er like behagelig for oss i hengekøye som i telt. I telt sover jeg på siden og har spoonshaped pose så det er greit med plass. Har en god dundyne I barnestørrelse som burde være mulig å sy noe av. Men ja, vognposer på finn er sikkert like enkelt som å mekke noe selv. Siter
tubbs Skrevet 11. august 2019 Skrevet 11. august 2019 20 minutter siden, Datuma skrev: . Men ja, vognposer på finn er sikkert like enkelt som å mekke noe selv. Jerven selger jo både Fjelldukenstoff og vattert fôr så hvorfor ikke sy en miniatyrutgave av Jervehiet om du har symaskin? Da får man jo både noe vanntett og kan velge hvor godt isolert posen skal være. Siter
Datuma Skrevet 11. august 2019 Forfatter Skrevet 11. august 2019 1 time siden, tubbs skrev: Jerven selger jo både Fjelldukenstoff og vattert fôr så hvorfor ikke sy en miniatyrutgave av Jervehiet om du har symaskin? Da får man jo både noe vanntett og kan velge hvor godt isolert posen skal være. Ja det var lurt. Har symaskin og ganske greie syskills 👌 1 Siter
tubbs Skrevet 11. august 2019 Skrevet 11. august 2019 36 minutter siden, Datuma skrev: Ja det var lurt. Har symaskin og ganske greie syskills 👌 Sy inn en lomme like stor som posen under som du kan putte inn en bit liggeunderlag i som ekstra isolasjon også Siter
Datuma Skrevet 11. august 2019 Forfatter Skrevet 11. august 2019 3 timer siden, tubbs skrev: Sy inn en lomme like stor som posen under som du kan putte inn en bit liggeunderlag i som ekstra isolasjon også Perfekt. Det hadde jeg ikke tenkt på. Takk Siter
Datuma Skrevet 18. september 2019 Forfatter Skrevet 18. september 2019 Vi testet hengekøye I helgen. Han fikk et deilig hjemmestrikket ullteppe som lå ved siden av soveposen min og det fungerte fint. Han fikk tilbud om å sove i soveposen, men takket nei. Så tenker vi kjører denne løsningen helt til det blir for kaldt. Da må symaskinen frem og jeg syr en liten dunpose til han. 2 Siter
Datuma Skrevet 20. september 2019 Forfatter Skrevet 20. september 2019 49 minutter siden, Humbug skrev: Du kan jo alltids sy en slik: Denne her er sykt kul. Sett den før Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.