+Espen Ørud Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 Det er jeg ikke heeeelt enig i..... 1 Siter
tubbs Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 41 minutter siden, Espen Ørud skrev: Det er jeg ikke heeeelt enig i..... Er du ikke enig i noe som ikke er skrevet @Espen Ørud ? Du er sær 🤣 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 Ocean Signal er like liten som en fyrstikkeske og har 7 års batterigaranti. Trykktestet ned til 15 meter. Det var svaret, hva var spørsmålet? 1 Siter
Joachim V Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 Jeg vurderer en sånn liten Garmin sak... Den kan også gi meg koordinater og sende å motta enkle beskjeder. 😀 Siter
Kjetil E. Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 Ellers så har jo Garmin denne; Garmin GPSMAP 66i https://www.fjellsport.no/garmin-gpsmap-66i.html?___store=fjellsport_no_nb&nosto=nosto-page-category1 til en haug av penger.. + abonnement.. Siter
Miamaria Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 På 9.8.2019 den 22.18, Marius Engelsen skrev: Ocean Signal er like liten som en fyrstikkeske og har 7 års batterigaranti. Trykktestet ned til 15 meter. Det var svaret, hva var spørsmålet? Litt stor fyrstikkeske i så fall, men ellers enig. (Nå har jeg fått bekreftet at den er så liten at den også blir med når den må bæres, ikke bare i kajakk. Jeg har den faktisk med! Viktigst av alt.) Siter
+Marius Engelsen Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, Miamaria skrev: Litt stor fyrstikkeske i så fall, men ellers enig. (Nå har jeg fått bekreftet at den er så liten at den også blir med når den må bæres, ikke bare i kajakk. Jeg har den faktisk med! Viktigst av alt.) Ikke mist veier den «ingenting» også 👍 Jeg har den for tiden montert på skulderstroppen på padlevesten, den tåler mye, og er så liten at den ikke merkes ved mosjonspadling heller, og da er den faktisk alltid med ja! I nødstilfelle kan jeg aktivere den, skubbe den opp til toppen av skulderstroppen, så sender den nødmelding mens jeg flyter i vannet (Om man ikke vil bruke det medfølgende flytetrekket). Og radiosignalet den sender ut gjør at su blir funnet når du driver avgårde. Lignende montering som på bildet her: På fjelltur og skitur er den også på skulderstroppen på sekken, i tilfelle jeg faller ned en skrent og skader meg kan jeg bare trekke ut antennen og trykke på knappen. Jeg passer litt bedre på hvor jeg «kaster» fra meg vesten/sekken om den er utenpåmontert. Store enheter ligges oftere i sekken, kan være vanskelig å få tak i hvis man er uheldig... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.