+Tom42 Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Sitter en tidlig søndags morgen - og sturer. Lizz er død. I går fikk jeg den triste beskjeden om at min trofaste "lånehund" de siste fem årene er død. Egentlig skulle jeg nå legge siste hånd på verket - planleggingen av årets tur til Hardangervdda, hvor Lizz hadde en meget sentral rolle, men nå må jeg revurdere det meste, ikke minst på det emonsjonelle planet. Derfor: Turen blir tilegnet Lizz, jeg går for henne. 17 Siter
Kjell Iver Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 Det var trist - men du tar det på den rette måten! Håper du får en fin tur allikevel - det kan vel dukke opp en ny lånehund (et ord som telefonen min stadig vil kalle «lånekunde») igjen. 1 Siter
Imp Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 (endret) Så utrolig trist, det er så vondt å miste en trofast venn. Fint å høre om hvorfor du likevel vil gå turen på Hardangervidda. ❤️ Endret 4. august 2019 av Imp 1 Siter
Gittiamo Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 💔 slike poter setter store avtrykk. Veldig trist å lese men veldig fint du tar turen for henne. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.