Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Miamaria skrev:

Det der ble så bra at du må nok lage flere. ;) 

Takk for det, Kommer nok flere ettervert, ser  allerede et ganske stort forbedrings potensiale :)

Skrevet

Fantastisk!! Fyy nå fikk jeg lyst å dra på vintertur igjen. Er du fra området Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sørpå" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Skrevet
11 minutter siden, Mayen skrev:

Fantastisk!! Fyy nå fikk jeg lyst å dra på vintertur igjen. Er du fra området Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sørpå" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Ja er flotte områder, Bor i Karlebotn men er opprinelig ikke derfra.

Skrevet

Takk for flott rapport!

Me skal nordover neste vinter for skitur omlag 3 veker, med mål om mykje tid ute men ikkje nødvendigvis mykje km. 

Då var det perfekt med ein slik rapport!

Fine bilder og passe med informasjon. Keep em comin' :)

Skrevet
13 minutter siden, Tessatroll skrev:

Takk for flott rapport!

Me skal nordover neste vinter for skitur omlag 3 veker, med mål om mykje tid ute men ikkje nødvendigvis mykje km. 

Då var det perfekt med ein slik rapport!

Fine bilder og passe med informasjon. Keep em comin' :)

Mange takk for det! Skal prøve meg på flere, Og helst gjøre det tidligere etter endt tur, da ting er litt  ferskere i hodet :)

Go tur nordover på tur!

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Bjarne H.S. skrev:

Flott rapport, Tom! Vinterfriluftslivet frister ikke mye lenger, men morsomt å se likevel! :)

Takk for det Bjarne! 

Vinteren er faktisk min favoritt tid å være på tur :)

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for å gå fra Vardø til Kirkenes via Karlebotn så her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan få ringe deg en dag for å lære litt mer av dine erfaringer fra dette området? 

Skrevet
3 timer siden, Haavard Haaskjold skrev:

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for å gå fra Vardø til Kirkenes via Karlebotn så her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan få ringe deg en dag for å lære litt mer av dine erfaringer fra dette området? 

Sendt deg pm.

• Liker 1
  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.