Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Planlegger å gå "trekanten" i Tafjordfjella med utgangspunkt fra Zakariasdammen. 

Har tenkt å gå med reindalseter, Veltdalshytta/Fieldfare og Pyttbua som naturlige sjekkpunkter der vi kan telte i nærheten og få tak i proviant. 

Spørsmålet blir da, finnes det egentlig teltplasser langs stiene/hyttene her? Syns det ser veldig steinete ut på bilder. Jeg har bare vært der på vinterstid, så sommerføre blir ukjent for meg.

Tips tas i mot med stor takknemlighet!

Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gått nøyaktig samme rute, men jeg har gått en god tur i område. Jeg vil påstå du alltid vil finne fine teltplasser i alle fjellområder. Noen steder er det litt lengre mellom de fine plassene enn andre. Kan legge ved en link til en tur for noen år siden:

• Liker 1
  • Takk 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Litt sent ute her,  men teltplass skal du klare å finne ved alle hyttene på den turen. Vanskeligst blir det nok ved Veltdalshytta eller hvis du skal slå opp telt mellom den og Pyttbua, men du finner plass der også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.