Truant76 Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 23 timer siden, Joachim V skrev: Jo det kjører jeg og på med men mer som snacks og energi på veien. Spiser dere ikke skikkelig lunch? 😃😃 Nei, hjemme gjør jeg gjerne det men på tur spiser jeg når jeg er sulten, eller etter en økt med f.eks padling. Noen ganger fører det til middag kl 21 osv Siter
Joachim V Skrevet 29. juli 2019 Forfatter Skrevet 29. juli 2019 Rugbrød har jeg lurt litt på men blir ikke det tungt? Har da fått handlet litt av hvert uten at det ble for tungt. Takk for tips 😀 Siter
+Marius Engelsen Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 8 timer siden, Joachim V skrev: Rugbrød har jeg lurt litt på men blir ikke det tungt? Har da fått handlet litt av hvert uten at det ble for tungt. Takk for tips 😀 Tungt er jo relativt. Det finnes kanskje lettere alternativ, det kommer an på totalvekten av sekken din og hva du vil bære. Man trenger ikke å utelukke «tung» mat, bare fordi den veier noen gram mer enn potetmos Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.