Vandrefalken Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 Link til test på Dinside TL:DR Stormberg Liaheia Karakter: 4 Haglöfs Rugged Flex Karakter: 4 Bergans Breheimen Softshell Karakter: 5 Fjällraven Abisko Lite Trekking Karakter: 5 Lundhags Ramse Karakter: 5 og Best i Test Noen som har erfaring med noen av disse og kjenner seg igjen i erfaringene gjort i testene, evnt. har noe å legge til? Siter
+ketilring Skrevet 28. juli 2019 Pålogget Skrevet 28. juli 2019 Tenker at det er merkelig at de har utelatt Norrøna Falketind flex1, som er en av de beste i denne kategorien. 😊 De har glemt å oppgi vekt, samt om buksene oppleves små eller store i størrelsen.. Siter
Kjell Iver Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 Vandrefalken skrev (På 28.7.2019 den 6.52): Noen som har erfaring med noen av disse og kjenner seg igjen i erfaringene gjort i testene, evnt. har noe å legge til? Ekspander Jeg må si. Med årene har det blitt mer og mer vanskelig med valg av slike bukser. Å handle det på nettet er risikosport, og alt for ofte er det detaljer som ikke passer. Så man må nesten prøve buksene og velge ut i fra de kriteriene man selv mener er best. Det er jo også en viss klasseforskjell mellom bukser til 700,- og bukser til over 2000,-, og det er jo kommet en masse nye produsenter i dette segmentet som ikke er med i denne testen, så testen ser noe tynn ut sånn sett. Siter
Gjest Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 Det er vanskelig å finne godt turtøy som også er laget av noenlunde bærekraftige tekstiler. Jeg fortrekker turtøy med mange, strategisk plasserte lommer, da jeg synes det gir en bedre vektfordeling og bærekomfort å ha ting i lommer i stedet for i sekken. Som regel er også det som ligger i lommer lettere tilgjengelig enn det som er i sekken. Jeg har derfor kjøpt en gammel symaskin, og har begynt å sy. Overrasket over hvor enkelt det er, så lenge du ikke skal ha skredderkvalitet. Min forløpig favoritturbukse er sydd av en godt brukt militær knappeteltduk. Brukbar vanntetthet og god slitestyrke uten å være for tung. Mye bedre passform enn det du får i butikken også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.