GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Link til test pÄ Dinside

TL:DR

Stormberg Liaheia
Karakter: 4

Haglöfs Rugged Flex
Karakter: 4

Bergans Breheimen Softshell
Karakter: 5

FjÀllraven Abisko Lite Trekking

Karakter: 5

Lundhags Ramse

Karakter: 5 og Best i Test

Noen som har erfaring med noen av disse og kjenner seg igjen i erfaringene gjort i testene, evnt. har noe Ă„ legge til? :) 

Annonse
Skrevet

Tenker at det er merkelig at de har utelatt NorrĂžna Falketind flex1, som er en av de beste i denne kategorien. 😊 

De har glemt Ä oppgi vekt, samt om buksene oppleves smÄ eller store i stÞrrelsen..

Skrevet
  Vandrefalken skrev (PĂ„ 28.7.2019 den 6.52):

Noen som har erfaring med noen av disse og kjenner seg igjen i erfaringene gjort i testene, evnt. har noe Ă„ legge til? :) 

Ekspander  

Jeg mĂ„ si. Med Ă„rene har det blitt mer og mer vanskelig med valg av slike bukser. Å handle det pĂ„ nettet er risikosport, og alt for ofte er det detaljer som ikke passer.

SĂ„ man mĂ„ nesten prĂžve buksene og velge ut i fra de kriteriene man selv mener er best. Det er jo ogsĂ„ en viss klasseforskjell mellom bukser til 700,- og bukser til over 2000,-, og det er jo kommet en masse nye produsenter i dette segmentet som ikke er med i denne testen, sĂ„ testen ser noe tynn ut sĂ„nn sett. 

Skrevet

Det er vanskelig Ä finne godt turtÞy som ogsÄ er laget av noenlunde bÊrekraftige tekstiler. Jeg fortrekker turtÞy med mange, strategisk plasserte lommer, da jeg synes det gir en bedre vektfordeling og bÊrekomfort Ä ha ting i lommer i stedet for i sekken. Som regel er ogsÄ det som ligger i lommer lettere tilgjengelig enn det som er i sekken.

Jeg har derfor kjÞpt en gammel symaskin, og har begynt Ä sy. Overrasket over hvor enkelt det er, sÄ lenge du ikke skal ha skredderkvalitet. Min forlÞpig favoritturbukse er sydd av en godt brukt militÊr knappeteltduk. Brukbar vanntetthet og god slitestyrke uten Ä vÊre for tung. Mye bedre passform enn det du fÄr i butikken ogsÄ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.