mattis Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hei, Noen som vet om vegen nordover fra Mierojávri (Rv 93) på Finnmarksvidda er åpen? I NAF-boka er den stengt med bom, mens på 711-kartene til kartverket er den ser den åpen ut. Siter
ozzi Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Du kan jo kjøre inn fra flere steder. Kan ikke skjønne annet enn at den skal være åpen. Jeg kjenner folk som har vært inni der på jakt, og jeg har ikke hørt noe om stengt vei noen gang. Siter
mattis Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 OK, det var bra. Er klar over at man også kan kjøre inn fra Masi. Takk! Siter
ozzi Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Jeg har nå fått vite at den er åpen fra begge ender, men at du må ha en bil som er høyere enn normalt for å kunne ta deg fram der. Mulig at det går et stykke med vanlig bil også. Kanskje du kan få flere opplysninger på turistinformasjonen i Kautokeino? TLF: +47 78 48 65 00 Siter
mattis Skrevet 5. september 2006 Forfatter Skrevet 5. september 2006 Da spørs det om vi vil få litt trøbbel gitt.. Har leid den billigste bilen som er og oppdrive i Alta, då det spørs om det er noe ekstraordinær bakkeklaring der i gården. Takk igjen uansett! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.