Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Anders P skrev:

La meg slå EiT slag for Saitaris. EiT vakkert og stort telt ! Perfekt for glamping. Ikkje perfekt for sparing. 

Det ble et pent brukt 3-mannstelt nær bilen til en billig penge og et Hilleberg Soulo med footprint til alt annet. Håper Soulo dukker opp til uka. 

• Liker 3
Skrevet
På 8.10.2019 den 16.24, Fotogubbe skrev:

Mitt inntrykk er at når Hilleberg har lansert et telt, skjer det vel knapt nok eller ingen endringer på modellene fra år til år!

Når man gjør det riktig med en gang så blir det ofte slik :)

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Anders P skrev:

La meg slå EiT slag for Saitaris. EiT vakkert og stort telt ! Perfekt for glamping. 

Har sett bilder av det her på forumet, stort og fint. Koster en liten formue :)

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev:

For noen få kroner får man kjøpt slike som man kan benytte for å slå opp telt på terrasse. Stikker dem ned i sprekken og vrir dem 90 grader så har man et festepunkt..

A86E2F79-55D2-4928-AFC9-82CA3EE867E9.jpeg

Jeg har veldig liten avstand mellom bordene og en vanntett duk under, såpass nært tror jeg det blir for risikabelt. 

Edit: Er nok litt klaring, men greit å være helt sikker. Teltet skal opp på terrassen 

Endret av Fotogubbe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.