På Ville Veier Skrevet 13. oktober 2019 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) På 7.10.2019 den 19.01, Fotogubbe skrev: Mulig det blir terrassen det settes opp på For noen få kroner får man kjøpt slike som man kan benytte for å slå opp telt på terrasse. Stikker dem ned i sprekken og vrir dem 90 grader så har man et festepunkt.. Endret 13. oktober 2019 av Erlend Gudvangen Bjørkeng 2 1 Siter
Fotogubbe Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Skrevet 13. oktober 2019 16 minutter siden, Anders P skrev: La meg slå EiT slag for Saitaris. EiT vakkert og stort telt ! Perfekt for glamping. Ikkje perfekt for sparing. Det ble et pent brukt 3-mannstelt nær bilen til en billig penge og et Hilleberg Soulo med footprint til alt annet. Håper Soulo dukker opp til uka. 3 Siter
tubbs Skrevet 13. oktober 2019 Skrevet 13. oktober 2019 På 8.10.2019 den 16.24, Fotogubbe skrev: Mitt inntrykk er at når Hilleberg har lansert et telt, skjer det vel knapt nok eller ingen endringer på modellene fra år til år! Når man gjør det riktig med en gang så blir det ofte slik 2 Siter
Anders P Skrevet 13. oktober 2019 Skrevet 13. oktober 2019 (endret) Høres ut som EiT godt valg det og. Fint om du etter å ha brukt det EiT par gonger skriv litt om korleis det fungerte Endret 13. oktober 2019 av Anders P 1 Siter
Fotogubbe Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, Anders P skrev: La meg slå EiT slag for Saitaris. EiT vakkert og stort telt ! Perfekt for glamping. Har sett bilder av det her på forumet, stort og fint. Koster en liten formue 1 Siter
Fotogubbe Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Skrevet 13. oktober 2019 (endret) 1 time siden, Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev: For noen få kroner får man kjøpt slike som man kan benytte for å slå opp telt på terrasse. Stikker dem ned i sprekken og vrir dem 90 grader så har man et festepunkt.. Jeg har veldig liten avstand mellom bordene og en vanntett duk under, såpass nært tror jeg det blir for risikabelt. Edit: Er nok litt klaring, men greit å være helt sikker. Teltet skal opp på terrassen Endret 13. oktober 2019 av Fotogubbe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.