ØysteinT Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 Hei lurer litt på hvor krevende er det å gå mellom Vinjeronden og Rondeslottet? Jeg er normalt ikke en "egg-vandrer" - dvs jeg liker meg ikke på spisse egger, jeg står gjerne 1-2 meter innenfor og ser mot kanten Er det kun deler av urene som er bratte eller er det også smalt mellom disse? Og da i forhold til f.eks eggen på Besseggen (som jeg har vært på og kan bruke som referanse). Skal til Rondane til helgen/neste ukeog tenkte å gå trekanten, men evt over Rondeslottet. Ellers blir det opp til den og ned igjen samme vei. Siter
Sig Man Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 Ikke noe problem å gå mellom disse toppene med mindre du har ekstrem høydeskrekk, skal gå fint å holde seg 1-2m fra kanten. Siter
Trine RS Skrevet 14. juli 2019 Skrevet 14. juli 2019 Hvis du skal bruke klyvepartiet på Besseggen som sammenligning, er ikke dette i nærheten. Kan ikke huske at jeg syntes det var skummelt en eneste plass mellom Rondslottet , Vinjerronden og Storronden Nå synes jeg heller ikke Besseggen var skummel, men om du tålte den tåler du denne også God tur! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.