Panzer Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 noen innspill rundt dette teltet? Finner ingen annen info enn Helsport sin egen. Ingen som har testet eller har erfaringer? Dette er nye versjonen som er slanket ned til 3,9 kg Siter
whistler Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 Pettit skrev (På 9.7.2019 den 15.29): noen innspill rundt dette teltet? Finner ingen annen info enn Helsport sin egen. Ingen som har testet eller har erfaringer? Dette er nye versjonen som er slanket ned til 3,9 kg Ekspander Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. Siter
+TheSleepwalker Skrevet 9. juli 2019 Skrevet 9. juli 2019 Pettit skrev (På 9.7.2019 den 15.29): noen innspill rundt dette teltet? Finner ingen annen info enn Helsport sin egen. Ingen som har testet eller har erfaringer? Dette er nye versjonen som er slanket ned til 3,9 kg Ekspander Veier nå 4.64kg på helsports sine hjemmesider https://www.helsport.no/svalbard-pro-high-camp Siter
Panzer Skrevet 9. juli 2019 Forfatter Skrevet 9. juli 2019 Men i outlet ligger den til 3,9 kg og presenteres som nye typen som er 600g lettere... forvirrende og usikker hvilke info som er korrekt. Må nesten ringe de i morgen. Siter
+TheSleepwalker Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Pettit skrev (På 9.7.2019 den 20.50): Men i outlet ligger den til 3,9 kg og presenteres som nye typen som er 600g lettere... forvirrende og usikker hvilke info som er korrekt. Må nesten ringe de i morgen. Ekspander Må være noe feil på nettsiden. Både Svalbard og Spitsbergen er oppført med 4.64kg. whistler skrev (På 9.7.2019 den 16.35): Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. Ekspander Spitsbergen virker som et mer kanon telt, men jeg klarer hvertfall aldri å slutte å ha lyst på et Svalbard 😅 Mer vindstabilt soveseksjon kanskje. Siter
whistler Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 TheSleepwalker skrev (På 10.7.2019 den 10.20): Må være noe feil på nettsiden. Både Svalbard og Spitsbergen er oppført med 4.64kg. Spitsbergen virker som et mer kanon telt, men jeg klarer hvertfall aldri å slutte å ha lyst på et Svalbard 😅 Mer vindstabilt soveseksjon kanskje. Ekspander Hehe. Ja, jeg har hatt et vanlig Svalbard x-trem og det var et konge stabilt telt, men for skrånende innertelt alle veier syntes jeg. Ellers helt topp! Siter
esphojo Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Slengte Spitsbergen 3 pro på vekten her; 4.5kg komplett. De 600g reduksjon vil jeg tro henspiller på extreme vs pro (Svalbard). Men regnestykket stemmer vel ikke helt lilevel... Siter
Panzer Skrevet 10. juli 2019 Forfatter Skrevet 10. juli 2019 Snakket med Helsport. 3,9 kg er vekt uten plugger, stenger og rep kit. En alternativ måte å oppgi vekt på sa han. Så samme telt oppgis med forskjellig vekt 2 steder på siden deres. Noe lurere etter min mening Siter
foroll Skrevet 10. juli 2019 Skrevet 10. juli 2019 Pettit skrev (På 10.7.2019 den 14.53): En alternativ måte å oppgi vekt på sa han. Ekspander Også kalt villedende. All den tid et telt trenger plugger og stenger for å brukes er det en del av vekten av teltet. Å publisere et slikt tall som "vekt" uten å gjøre det meget tydelig hva det er som er veid er useriøst i teltbransjen. 1 Siter
Panzer Skrevet 15. juli 2019 Forfatter Skrevet 15. juli 2019 whistler skrev (På 9.7.2019 den 16.35): Jeg ser ikke helt poenget med denne modellen. Ville heller sett på Spitsbergen som har myyye bedre romfølelse og praktiske løsninger. Ekspander Kom et Spitsbergen på Outleten nå og ser hva du mener. Rimeligere var den også så da ble det kjøp 👍🏻 1 Siter
whistler Skrevet 15. juli 2019 Skrevet 15. juli 2019 Pettit skrev (På 15.7.2019 den 19.12): Kom et Spitsbergen på Outleten nå og ser hva du mener. Rimeligere var den også så da ble det kjøp 👍🏻 Ekspander Gratulerer! Jeg gjorde det samme. Solgte Svalbard 3 på Finn og kjøpte Spitsbergen på Helsport Outlet til under det jeg fikk for Svalbard 👌 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.