+tshansen Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Jeg har lite brukt (enda) soto lighter som jeg har begynt å bruke siste tiden! Problemet er bare at den sjeldent stenger etter bruk! Selv om jeg slipper knappen kutter ikke gassen å den brenner til tider veldig lenge før gassen kuttes!? Feil på lighteren eller andre som opplever det samme? Siter
Prebb Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Har samme. Min stenger, men den brenner gjerne 1-2s etter jeg slipper knappen. Siter
Bjørn J Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 59 minutes ago, Prebb said: Har samme. Min stenger, men den brenner gjerne 1-2s etter jeg slipper knappen. Samme her, brenner et par sekunder etter stenging. Det er helt normalt. Siter
+tshansen Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Skrevet 6. juli 2019 Hmmm... jeg kan ikke skjønne at dette er normalt! Min kutter noen ganger med en gang jeg slipper knappen, andre ganger brenner den mye lengre enn 1-2 sekunder! Siter
Rolf L Skrevet 6. juli 2019 Skrevet 6. juli 2019 Jeg måtte justere ned styrken på den for å få den til å oppføre seg. Hvis den står på over 50% så brenner den 1-2sek etter jeg slipper knappen. 1 Siter
+tshansen Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, Rolf L skrev: Jeg måtte justere ned styrken på den for å få den til å oppføre seg. Hvis den står på over 50% så brenner den 1-2sek etter jeg slipper knappen. Dæven, har noen sagt at du er en knupp i dag 😂 om ikke kan jeg være den første!!! Dette løste problemet! Stilte den ned på minimum... nå oppfører den seg slik den skal 👍🏻 Takk for tipset Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.