+Tom42 Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Kommer til å dra opp til Mår og Synken og gå innover mot Holken, egentlig snarest. Men Yr melder for det meste NV og etter min erfardet bare dynamitt som gjelder om man ønsker å få fisk. Men det jeg lurer på er snøforholdene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whistler Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Etter det jeg har oppfattet er det mindre snø 1. Juli i år enn et "snittår", så det lover da godt. Ellers ser vel værmeldinga litt stusselig ut frem mot helga, men fra lørdag / søndag ser det bedre ut. God tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kikut Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Ta en telefon til Kalhovd! Treffer du riktig person får du svar . Jeg var på Holken og Viktjønn for noen år siden. Finnes det fisk der altså? God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E. Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Jeg drar også opp der til lørdag.. så får man se om fisken biter.. eller ei.. Tur blir det okke som.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tklami Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 Snøforholdene bør være veldig greie. Så inn til holken bør du ikke støte på noen problemer. God tur 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.