Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg tenker meg på en 2-netters overnattingstur i Oslomarka og er ute etter noen fine vann med gode telttplasser og gjerne 3-4 timers gange imellom (slik at jeg får meg en grei gåtur). Noen som har noen gode forslag?

Annonse
Skrevet

Det er ikke vanskelig, men når du sier vann - er det for fiske eller berre lell? Fiske veit jeg ingen ting om. Tur derimot...

Ta toget til Harestua, gå over bygda og inn på Nordmarksiden der lokalveien til Vestbygda/Mylla krysser rv. 4. Hold sørover til Store Skillingen. Sov der. Flott på nordsiden. 

Velg stien øst for Daltjuven og gå over Skinnskattberget ned til Hakloa. Mulig å sove ved nordenden av Hakloa, husk å fmta stien som fører over hengebrua i nordenden mot Vestre Hakloa. Går også flott an å sove både i sørenden av Sandungen eller sørenden av Hakloa. 

Velg sti om Fortjernsbråtan, øst for Myrtjern ned til Liggern, øst for Øyungen og til Skar. 

God tur!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.