Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Er det noen som vett om det er fisk i Sandvatnet som ligger ved Sandvatnet turisthytte i Sirdal kommune? 

Vett det hva fiske-tomt for ca 10-15 år siden pga sur nedbør. Leste det i en gammel STF-bok.

Takksam for svar! 

Annonse
Skrevet

Jeg har alltid ansett Sandvatnet som fisketomt, sammen med "litla Sandvatn" - "900 vannet" rett ved hytta.

Men....  Jeg tror en eller annen fortalte meg at det faktisk var fisk i vannet. Jeg må i så fall ha snakket med vedkommende på Blåfjellenden, og det må ha vært i fjor eller tidligere. (Beklager dårlig hukommelse.) Langavatn og Rundevaten har fisk, men det er du muligens klar over.

Du kan legge inn spørsmål på facebooksiden til Sandvatnhyttas venner. Atle vi antakelig svare ganske kjapt.

https://www.facebook.com/profile.php?id=264035787064691&ref=br_rs

• Takk 1
Skrevet

Glemte nesten å skrive det her men fikk svar på Facebook, Sandvatnhyttas venner mener at vannet er mer eller mindre tomt for fisk. 

Så jeg tok turen til Viglesdalen/Steggjadalen heller, der hva det fisk men veldig liten desverre..

Takk for hjelpen ReJohn! 

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.