Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror Tyin plaza blir fint jeg. I hvert fall hvis man bygger så høyt og bredt at det ligner et fjell. Slenger man på noen litt svære hvitmalte heliporter på taket kommer det nesten til å se ut som isbreer. Natur og kultur i skjønn forening!!

Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepps, Storen er vakker sett på skrå ovenfra. Tenk også på hvor mange arbeidsplasser som blir skapt. Skal vedde på at bønda på Vang vil stå i kø for å søke jobb som stuepiker og piccoloer i det nye hotellet.

Hva er det Cho Oyo-lignende fjellet på bildet ditt ?

Skrevet

Jeg er 12 år og stod på toppen av Mount Blanc du Tacul 4200moh (da gikk jeg sammen med pappa)!!!!

Har også Mount Blanc (vesteuropas høyeste fjell) i bakgrunnen der!!!

Det var en flott tur.

Tolv år og storen-fan.

(Kanskje noen tar dette som en spøk. En ting til disse:

DETTE ER IKKE NOEN SPØK

Skrevet
Jeg syntest det hadde vert en fantastisk idè og ta heisen opp 2000 meter over havet.

Kan man se storen derfra kanskje?

Storen-fan

Det holder jo å ta skiheisen i filejell skisenter til topps så får du jo se den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.