Friluftsnoob Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 Hei, Har en haspelsnelle som det er noe galt med. Når jeg sveiver går den ikke rundt, men stopper opp. Har prøvd ta av spolen og også testet uten spole. Ikke noe som funket. Brukte den sist for en uke siden. Merke Mitchell Advanced mag pro lite. Noen tips? Siter
Bsv Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 (endret) Høres ut som noe har røket innvendig, muligens bare en bremseskive. Er den nyere enn 5 år er det vel bare å reklamere, hvis ikke kan du jo åpne den for å ta en titt. Evt. kan du spørre facebookgruppen for sneller og reparasjon: https://www.facebook.com/groups/Fiskesnellervedlikeholdreparasjon/ Endret 2. juni 2019 av Bsv Siter
Bjørn J Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 Her ser du hvordan du åpner den. Jeg vet ikke hvor stødig du er i russisk, men bildene kan sikkert være til hjelp Siter
tubbs Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 Er man usikker så tar man bilder underveis når man plukker den fra hverandre. Før og etter deler er fjernet Siter
Friluftsnoob Skrevet 2. juni 2019 Forfatter Skrevet 2. juni 2019 Prøvde å blåse inne i snellearmen og da fungerte den noe bedre. Den lager små stopp og en liten klikkelyd, så det er absolutt noe galt med den. Jeg husker ikke navnet på den sportsbutikken hvor jeg kjøpte denne, men den lå i krysset ved jernbanetorget (flyttet så inn på jernbanetorget). Men nå finner jeg den ikke på googlemaps... Vil gjerne prøve å få dem til å se på den før jeg evt bruker mine handy fingre Siter
tklami Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 2 hours ago, Friluftsnoob said: Prøvde å blåse inne i snellearmen og da fungerte den noe bedre. Den lager små stopp og en liten klikkelyd, så det er absolutt noe galt med den. Jeg husker ikke navnet på den sportsbutikken hvor jeg kjøpte denne, men den lå i krysset ved jernbanetorget (flyttet så inn på jernbanetorget). Men nå finner jeg den ikke på googlemaps... Vil gjerne prøve å få dem til å se på den før jeg evt bruker mine handy fingre Tror det er stram line du sikter til. Men lurer på om de er gått konkurs Siter
Friluftsnoob Skrevet 3. juni 2019 Forfatter Skrevet 3. juni 2019 (endret) Ja, da er de konkurs. Må vel høre med importøren da... Ser ut som det er Pure Fishing Norway. Endret 3. juni 2019 av Friluftsnoob Siter
Gjest Skrevet 3. juni 2019 Skrevet 3. juni 2019 Kan det hende at den har fått seg en trøkk under transporten og at den sentrale akslingen har bøyd seg? Det har i hvert fall skjedd meg før, og er nok ikke grunnlag for reklamasjon Siter
Frilufta Skrevet 12. juni 2019 Skrevet 12. juni 2019 Du kan prøve å spørre her : https://www.facebook.com/groups/Fiskesnellervedlikeholdreparasjon/ Siter
Bendikb Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Ikke meningen å kapre tråden, men er det vanlig at en haspel snelle lager lyd når man spinner inn sena? Mener min var helt lydløs når jeg fikk den, men med sene og sluk i aksjon så "bråka" den litt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.