Populært innlegg Fredrik Milson Skrevet 1. juni 2019 Populært innlegg Skrevet 1. juni 2019 Jeg og en kamerat tok oss en tur til Lifjell område (Telemark) for å utforske nye områder, og bli kjent. Lifjell ga oss en god opplevelse både med Sol og fantastisk vær Fredag, og med regn å kraftig vind natt til Lørdag samt lørdag morgen. Vi fant et utsiktspunkt i nærheten av Skåråfjellhomen. Turen gikk fra Parkeringsplassen ved Lifjell Skisenter og opp mot Gleksefjell, videre mot Skåråfjellhomen. Etter vi slo camp så vandret vi rundt i fjell område, fantastisk terreng og utforske, mye gode utsiktspunktet og gode vandringsmuligheter ⛰️ 10 1 Siter
Martin HJ Skrevet 2. juni 2019 Skrevet 2. juni 2019 Lifjell er et nært og kjært fjellområdet for mange her på østlandet, vakker plass er det Takk for en fin liten rapport derifra, jeg ble hvertfall tursyk. 1 Siter
Fredrik Milson Skrevet 2. juni 2019 Forfatter Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Martin HJ skrev: Lifjell er et nært og kjært fjellområdet for mange her på østlandet, vakker plass er det Takk for en fin liten rapport derifra, jeg ble hvertfall tursyk. Ja var første gangen vi var der, vil definitivt tilbake for å utforske mere av område Er så mange bra turrspporter og tips her, så fint å kunne dele egne opplevelser også 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.