Gå til innhold
  • Bli medlem

Elvepadling på Voss..?


Torgeir

Anbefalte innlegg

Sikkert helt feil sted å stille spørsmålet, men velger å begynne her likevel...

Er det noen elvepadlere her som har tenkt seg til Voss en del turer utover høsten..?

Grunnen til at jeg spør er at jeg var på elvepadlekurs på Voss i helga. Dette ga solid mersmak, og jeg var på nippet til å investere 17.000,- i fullt utstyr etter kurset i går ettermiddag. Hovedgrunnen til at jeg IKKE gjorde det var usikkerhet om kompisen som var med på kurset ville gjøre det samme. Elvepadling er kanskje ikke noe man bør gjøre alene, i alle fall ikke som nybegynner. Så HVIS jeg nå investerer i utstyr, har jeg da noen å padle sammen med utover høsten..? Legg merke til stort "hvis", for det kan jo hende jeg tar til fornuft og holder meg på havet ei stund til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.