Tine Ø Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Håper noen kan svare meg😅 Jeg er på jakt etter to billige telt som kan funke på fjellet vår/sommer/høst. Budsjettet er ikke stort.. Vi er totalt fire stk. To ungdommer, en voksen og en fireåring. Har sett på Bergans Trysil, der kan jeg få et 2-mannstelt og et 3-mannstelt til 2000kr ca. Ser for meg at vi alle vil trives bedre i to telt i stede for et. Men er de ok? Vil jeg og fireåringen klare oss med et 2-manns ? Er kvaliteten bra nok? Osv osv. Veldig takknemlig for svar. Siter
Gittiamo Skrevet 22. mai 2019 Skrevet 22. mai 2019 Sov nylig en natt på fjellet i et Trysil 3. Det er ikke plass til mer enn to litt store underlagt og en medium hund imellom. Så det går med to voksne i et slikt telt. Og forteltet er stort og fint. Teltet har lav takhøyde så det er ikke noe å sitte inni. Men ellers et helt fint telt. Ikke så stram i fisken som en del andre telt men tror det absolutt bør tåle mye vær og vind. En stor og en liten bør gå i det lille teltet. Dere kan også ta med en tarp og finner dere en egnet plass så er det supert med en tarp mellom teltene. 2 Siter
Tine Ø Skrevet 24. mai 2019 Forfatter Skrevet 24. mai 2019 Tusen takk for svar😄Og ikke minst tips! Da er telt og tarp handlet inn og vi gleder oss til å teste det ut. 2 Siter
Gittiamo Skrevet 24. mai 2019 Skrevet 24. mai 2019 Så bra 😀 kom gjerne med noen ord etter turen. God tur 👍🏻 1 Siter
Trond Arvid Hagen Skrevet 24. mai 2019 Skrevet 24. mai 2019 vel, jeg hadde ett trysil 3 på hardangervidda for noen år siden på sommertur, og møtte på sterk vind, måtte kjøpe nytt telt etter den turen. endte opp med ett husky fighter tre, og det virker bombesikkert. Siter
Trond Arvid Hagen Skrevet 24. mai 2019 Skrevet 24. mai 2019 http://www.trondhagen.com/helt-pa-vidda/ her er ett sammendrag dra den turen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.