thomas@myran.no Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg vurderer sterkt å shoppe meg denne: http://www.sportshuset.no/ehandel/Detail.aspx?SuppNo=26639_OU0194&GrpNo=7530 Noen som har noen erfaringer med Mountain Hardware i det hele tatt? Ser merket for kjempebra kritikker i Canada, Alaska og USA... Noen som har prøvd lavvoen? Mvh. Thomas Siter
Christopher Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Har selv et Mountain Hardwear Spire 2 kuppeltelt. Jeg er veldig fornøyd med det. Har også bare hørt godt om produktene fra MHW. Ellers sies det at det var avhoppere fra The North Face som startet det hele. Men det kan det selvfølgelig være mange årsaker til. Siter
Hinko Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Kjøpte et Kiva telt fra Mountain Hardwear ifjor vinter. Kjøpte også løs bunnduk (footprint) som kan klipses på i de fem hjørnene. Teltet har vist seg å være det perfekte vintertelt. Svært raskt og enkelt å sette opp, selv i sterk vind. Klipser bunnduken på i halve teltet og graver en halv meter ned i snøen i den andre halvdelen. Dermed har man ståhøyde i halve teltet og en sovepattform med bunnduk i den andre delen. For egen del bruker jeg dette teltet kun om vinteren. Teltduken er 100% vanntett, men puster ikke. Derfor har jeg sett at folk som bruker dette teltet om sommeren har klaget over kondensproblemer. Siter
leos Skrevet 11. mai 2007 Skrevet 11. mai 2007 Vurderer å kjøpe dette teltet. Har fått et bra tilbud på det.. Men fant litt lite erfaringer.. Dette er jo en gammel tråd så kansje flere har kommet til og kan si litt mere om det. Vekten appelerer unektelig. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.