espenmh Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Er det kjentfolk som har vært i området rundt Stor-Skarven i det siste og som vet om det fortsatt ligger snø? Vurderer topptur med barn, men det er ikke sikkert de lar seg friste hvis de må forsere snøskavler Siter
Per Ericsson Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 På senorge.no ser det ut som att det er snø over 800hm i Skarvan-Roltdalen. 1 Siter
Daktari Skrevet 15. mai 2019 Skrevet 15. mai 2019 Liten sidekommentar, ikke stol blind på senorge. Jeg var på en tur i fjor hvor det var "barmark" all over, og jeg bannet fordi jeg la igjen skiene hjemme. Kanskje derfor han spør om hands on-innspill? 1 Siter
espenmh Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Skrevet 15. mai 2019 stilig, jeg visste ikke om senorge.no Veldig kult hvis dataene er pålitelige. De sier ikke noe annet enn at det er interpolert, observasjonsbasert data. Siter
Lompa Skrevet 16. mai 2019 Skrevet 16. mai 2019 Dataene fra senorge gir en bra pekepinn på hva man kan forvente, men kan ikke brukes for å få en helt eksakt status. Om man bruker noen minutter på nettet så finner man gjerne et webkamera eller to i regionen. Sånn ser det for eksempel ut i Tydal nå..: https://www.vaektarstua.no/webkamera Siter
espenmh Skrevet 20. mai 2019 Forfatter Skrevet 20. mai 2019 Vel, det ble tur! turrapport her: Jeg vil si at senorge.no ga en ganske god pekepinn på snømengdene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.