svingen Skrevet 21. desember 2020 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Sultan marked på Lillestrøm har og de her inne hvis flere leiter står 32g gir 225ml så bør holde til 3 liter med enn 400g boks Endret 21. desember 2020 av svingen 2 Siter
Anders70 Skrevet 14. januar 2021 Skrevet 14. januar 2021 "Alternativt så har undertegnede og en del andre her på forumet vært i kontakt med de som laget melkepulver for viking melk". Er det Normilk som laget melkepulver for Viking melk? Siter
+Marius Engelsen Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Jeg har begynt å bruke 50/50 med babygrøt/havgregrøt på tur, siden melkepulver er blitt vanskelig å få tak i. Banygrøte har mer energi, mer fett og inneholder melk. Gir en mykere konsistens og bedre smak. Heller varmt vann i skålen, venter ett par minutter, og sper på med mer vann om den ble for tykk. 1 Siter
Håkan S Skrevet 15. januar 2021 Skrevet 15. januar 2021 Om man har torrmjölk över sedan turen och den kanske blir gammal till nästa går det bra att ha den till ugnspannkaka blir lite gulare men ok smak även bra när man ej vill ut och handla pga väder eller som nu Covid 19 som är 10 ggr fler döda i Sv. än No Siter
Rasoul Izadi Skrevet 21. januar 2021 Skrevet 21. januar 2021 Mizzy skrev (På 28.7.2019 den 20.40): Jeg var innom før helga og spurte i diverse butikker (rema, meny og coop) etter tørrmelk. Ingen som hadde. Skulle tro det var enkelt å få tak i.. Ekspander Ikke mulig nei....Jeg prøvde og....Men fant det til slutt i en utenlandsk butikk. Nestle. Finnes i forskjellige pakninger 0.9 kg, 1.8 kg og 2.5 kg. 1 Siter
Oksen Skrevet 21. januar 2021 Skrevet 21. januar 2021 Vi er også fornøyd med Nido. Vi blander gjerne ferdig havregryn, melkepulver, sukker og salt i ziplock-poser før vi drar på tur. Så har vi ferdige porsjoner. Funker også greit å bruke til frokostblanding, da smaker vi det bare til med melkepulver til det smaker bra. Synes faktisk den er bedre enn vanlig melk på smak da den ikke gir den typiske ettersmaken til vanlig melk Siter
svingen Skrevet 24. januar 2021 Skrevet 24. januar 2021 Og veldig fornøgd med Nido enkel og rimelig frokost. Brukt bare lunka vann med havregryn og nido (fra varmeflaska som jeg hadde på natta) må innrømme att de blir en del sukker før jeg er fornøgd med har samme "problem " med vanlig melk 1 Siter
Medlem_004 Skrevet 27. januar 2021 Skrevet 27. januar 2021 Jeg testet Coffee mate fra NESTLE og TORO's "Snarkokt" risensgrynsgrøt til kvelds. Har pakket med begge, sukker, kanel og litt smør til helgen. Veldig godt, må ikke ha ekstra med sukker på den grøten spør du meg. Ganske dyr løsning foreløbig, men spises det skal det! 1 Siter
Gotur-73 Skrevet 30. november 2021 Skrevet 30. november 2021 Hos Gaute.no får man tørrmelk både som skummet, og helmelk . 2 Siter
Populært innlegg +latitude Skrevet 1. desember 2021 Populært innlegg Skrevet 1. desember 2021 Hei jeg bestilte tørrmelk etter tips i en annen tråd her på forumet fra https://www.mayah-produkter.com den kom i posten i dag og har allerede hatt ett glass og denne var kjempegod, har tidligere brukt nestle. så denne kan anbefales. latitude ( som vanlig kommer bilde gal vei) 7 3 Siter
Likse Skrevet 2. desember 2021 Skrevet 2. desember 2021 latitude skrev (På 1.12.2021 den 17.16): jeg bestilte tørrmelk etter tips i en annen tråd her på forumet fra Ekspander Takk for tips, vil heller støtte en norsk bedrift enn å støtte nestle så melk er bestilt. Likte særlig at de hadde Apple pay løsning, superenkelt å bestille. Trykke 2 ganger på knappen på telefonen og varene er betalt og bestilt :). 4 Siter
Gotur-73 Skrevet 30. desember 2021 Skrevet 30. desember 2021 Den tørrmelken jeg kjøpte fra Gaute.no. hadde holdbarhet til 10/23. Men vet av egen erfaring, at den er holdbar mye lenger. Har viking tørrmelk som gikk ut på dato i 2016. Den er like god 2 Siter
Gjest Skrevet 30. desember 2021 Skrevet 30. desember 2021 Prøver med 2 stk jeg da. Men de burde få på plass betaling via bank id. Siter
Gjest Skrevet 6. januar 2022 Skrevet 6. januar 2022 Jeg får tilsendt prøver fra de. Det blir testet og lagt ut på kanalen om noen er interessert i det. https://youtube.com/channel/UCaLoL6iq3ab3nMzgkAkMbTQ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.