Tessatroll Skrevet 29. april 2019 Forfatter Skrevet 29. april 2019 Eg har fått gode svar på mine spm. Misfarginga er ikkje farleg, og eg har lært at stål fordeler varme dårlegare enn alu. Takk for info folkens Ser at denne tråden kan halde fram med sitt liv, interessant for dei som likar å fordjupe seg 😁 Peace out ✌️ 1 Siter
tubbs Skrevet 29. april 2019 Skrevet 29. april 2019 11 minutter siden, Tessatroll skrev: Ser at denne tråden kan halde fram med sitt liv, interessant for dei som likar å fordjupe seg 😁 Peace out ✌️ Gir vi oss alt nå? Trist mtp. at denne tråden hadde ett potensiale 2 Siter
Tor-Erik-L-77 Skrevet 30. april 2019 Skrevet 30. april 2019 Bør være potensiale for utbroderinger, avsporinger, anekdoter og intrikate teorier langt ut over sommeren i denne tråden 😂 2 Siter
tubbs Skrevet 30. april 2019 Skrevet 30. april 2019 Før man starter å lage mat ved hjelp av gass så bør vel denne boka leses. Da slipper man problemer alà trådstarter opplevde 1 Siter
Terka Skrevet 30. april 2019 Skrevet 30. april 2019 (endret) DU kan jo skrive bok om å koke elektrisk på tur også @tubbs? Du har vel denne? 😄 Sikkert knall når det er totalt bålforbud. Endret 30. april 2019 av Terka 2 Siter
Truant76 Skrevet 30. april 2019 Skrevet 30. april 2019 https://www.gosun.co/products/portable-solar-cooker Med denne får man helt sikkert ikke misfarging her i landet. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.