Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Reinsfjell - kjøp til fantasipris XXL (utskilt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

XXL har nå vurdert saken på nytt og bestemt seg for at jeg får kjøpe teltet til 1549,-

Blir spennende å se om jeg liker teltet eller om det blir solgt videre. 

• Liker 6
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anders_G skrev:

XXL har nå vurdert saken på nytt og bestemt seg for at jeg får kjøpe teltet til 1549,-

Blir spennende å se om jeg liker teltet eller om det blir solgt videre. 

Bare si fra - jeg er klar til å betale det som er normalen for brukte telt. Vi begynner vel på ca halv pris som er ca 750,-?

;-) 

• Hehe 8
Skrevet

Hei igjen,

Ja, det ble foretatt en ny vurdering i saken, og vi beklager at vi ikke har tatt kontakt med deg på nytt i etterkant av dette.

Prisen på ordren din er nå korrigert til 1549,-. Har du betalt med kort vil du bli refundert differansen. Hvis du har valgt fakturabetaling vil du motta en ny, oppdatert faktura fra Klarna. 

Her går det opp og ned :)

• Liker 1
Skrevet

Her glimrer XXL med sitt fravær. Fått tilbakeført pengene, kontaktet kundeservice og fått svar fra en som sku sjekke det og ikke hørt noe mer. What to do?

Skrevet

Om man forstår/burde forstått er ikke lett. Jeg kjøpte et Fjellheimen Pro 3 Camp fra XXL for kr.1499,- for noen år siden, og det var en kampanje og ikke en feil. Mener vanlig pris var 4499,- 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Altså, kudos til XXL som først trekker ordren min uten å informere for så å rydde opp. Jeg fikk derfor tilbud om å kjøpe til samme pris, foreslo et alternativ til de siden jeg så etter SL 2. Så jeg får nå SL 2 til halv pris. 🙂

Mye av grunnen til nytt telt var og dårlig erfaring med å få  Ringstind 2 til å stå godt med stramme vegger. Samme tiden sendte jeg det til helsport og det viste seg at også de i serviceavdelingen hadde store problemer med å sette det opp på flatt gulv. Jeg hadde begynt å tvile på egne ferdigheter så det i seg selv var godt å høre. Dette hadde de ikke vært borte i og løsningen derfra ble nytt 2019 Ringstind 2, så kudos til Helsport også.  😀

• Liker 4
  • 2 måneder senere...
Skrevet
På 9.5.2019 den 15.19, Joachim V skrev:

Altså, kudos til XXL som først trekker ordren min uten å informere for så å rydde opp. Jeg fikk derfor tilbud om å kjøpe til samme pris, foreslo et alternativ til de siden jeg så etter SL 2. Så jeg får nå SL 2 til halv pris. 🙂

Mye av grunnen til nytt telt var og dårlig erfaring med å få  Ringstind 2 til å stå godt med stramme vegger. Samme tiden sendte jeg det til helsport og det viste seg at også de i serviceavdelingen hadde store problemer med å sette det opp på flatt gulv. Jeg hadde begynt å tvile på egne ferdigheter så det i seg selv var godt å høre. Dette hadde de ikke vært borte i og løsningen derfra ble nytt 2019 Ringstind 2, så kudos til Helsport også.  😀

Har faktisk akuratt samme problem... Virker som hempene er plassert feil, kanskje eg og skal sende tilbake 😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.