+Espen Ørud Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 En lynrask bilderapport fra Finnmark der det ser ut som vi valgte rett dag å ta med de minste på skitur og isfiske. Fikk til og med jentungen til trekke parispulk bare vi fikk pakket sakene i pakksekker som matchet pulk og pannebånd i fargen... 8 Siter
whistler Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 4 minutter siden, Espen Ørud skrev: En lynrask bilderapport fra Finnmark der det ser ut som vi valgte rett dag å ta med de minste på skitur og isfiske. Fikk til og med jentungen til trekke parispulk bare vi fikk pakket sakene i pakksekker som matchet pulk og pannebånd i fargen... Oooohh!!! Noen ganger lurer jeg på hva vi driver med her i sør 🤪 Siter
+Espen Ørud Skrevet 22. april 2019 Forfatter Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, whistler skrev: Oooohh!!! Noen ganger lurer jeg på hva vi driver med her i sør 🤪 Tja - jeg vet jo noen av dere er glade i tidlig vår. Disse to kompisene venter enda på noe som ligner vår.... 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.