+Fjellfilmeren Skrevet 20. april 2019 Pålogget Skrevet 20. april 2019 Var ute og testet den nye gimbalen og Gopro 7 på en lokal sti her i Romsdal. Årets første tur på sti så det går ikke så fort, men solnedgangen gjør det spektakulært på sitt naturlige vis likevel. 3 Siter
+sofasliter Skrevet 20. april 2019 Skrevet 20. april 2019 Ser bra stabilt ut, hvilken gimbal har du? Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 20. april 2019 Pålogget Forfatter Skrevet 20. april 2019 Rider-M. Lett og billig liten sak. Det er en konkurrerende gimbal fra Feyutech som er vanntett ute nå. Jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte den i stedet for å filme fiskevideoer, padling osv. men samtidig så kan ikke den bytte batterier. Den må lades med eksternt batteri. Så det funker ikke så godt på lengre sykkel eller padleturer med mye filming. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 23. april 2019 Pålogget Forfatter Skrevet 23. april 2019 Vi tok turen en gang til. Hele kremrunden denne gang! Flytstier, crux, og sva om hverandre. En av de beste stiene i Romsdal spør du meg. Siter
Oslo Skrevet 23. april 2019 Skrevet 23. april 2019 For en sti! For en utsikt! Det så veldig bra ut der. Synes gimbalen fungerer bra også, ser jo tidvis ut som en drone 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.