Nusk Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Vet noen om en god ca 1/2 liters kvalitets drikkeflaske som man kan ha både kaldt vann i ( for å drikke) og varmt vann i ( for å bruke som varmeflaske i soveposen) ? Brusflasker tåler jo ikke varmt vann.. og ofte er de som tåler både varmt og kaldt vann isolerte.. Noen gode tips ? Siter
whistler Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Nalgene skal være safe med varmt vann. 2 Siter
Gittiamo Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Lite sidenotat herfra. Kjøper du Nalgene, som er et safe produkt, så pass på at du kjøper riktig farge 😂 3 Siter
Nusk Skrevet 11. april 2019 Forfatter Skrevet 11. april 2019 4 timer siden, Gittiamo skrev: Lite sidenotat herfra. Kjøper du Nalgene, som er et safe produkt, så pass på at du kjøper riktig farge 😂 ja lilla !!!! 1 Siter
+Espen Ørud Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 (endret) 5 timer siden, Gittiamo skrev: Lite sidenotat herfra. Kjøper du Nalgene, som er et safe produkt, så pass på at du kjøper riktig farge 😂 Tips til de som måtte ramle innom mitt telt på Finnmarksvidda i påsken: Rød Nalgene = fare -> Gult innhold (Ikke Solo)... Tilbake til tema: Nalgene er favoritten. De kommer i så mange varianter at alle deltagere kan ha egen farge f.eks. De fleste har målestriper på siden osv også. Vi bruker ofte en Nalgeneflaske til å mixe innhold til pannekaker. Sørg da for 1,5 litersvarianten om du skal benytte familiepakning. Disse krever 1,2 liter væske + pulver... Det er noen varianter: https://www.google.com/search?q=nalgene+flaske&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwitkaP6zMjhAhWlw8QBHWcyAzMQ_AUIDigB&biw=1600&bih=1089 Endret 11. april 2019 av Espen Ørud Siter
Gittiamo Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 (endret) 57 minutter siden, Nusk skrev: ja lilla !!!! Det skal min neste bli også 😂 Men jeg har denne her også som er fin til trening og i holder på sykkel ol. Endret 11. april 2019 av Gittiamo 1 Siter
Per Fredrik Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Etter å ha erfart at plast "ikke tåler sprit" eller kokende vann så har jeg nå flasker og kopper i 18/8 stål. Primus har dette. Whisky med plastsmak er det slutt på, men en trist opplevelse var det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.