Tufsingen Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Vet at dette selges over alt i norske nettbutikker. Men jeg tenker innom Oslo 18 mai og lurer da på om noen her inne vet om de selger Anker batterypakker i fysisk butikk i oslo noen sted? Og om prisen er forsvarlig ift å bestille på nett og betale porto fra f.eks dustin home.. Tenker Quick charge 10.000 mah Siter
Thomas E Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 (endret) Så vidt jeg vet er det ingen importør her i Norge for Anker, så de som eventuelt selger de importerer selv(såkalt gråimport) og ikke via grossist: Med andre ord ikke veldig lett å få tak i her i Norge. Endret 12. april 2019 av Thomas E Siter
Tufsingen Skrevet 12. april 2019 Forfatter Skrevet 12. april 2019 20 hours ago, Thomas E said: Så vidt jeg vet er det ingen importør her i Norge for Anker, så de som eventuelt selger de importerer selv(såkalt gråimport) og ikke via grossist: Med andre ord ikke veldig lett å få tak i her i Norge. Ok takk da får jeg bestilte fra Dustin 😊 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.