+TomasF Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Påsken er rett rundt hjørnet, og det er mange som planlegger å dra på tur! Imorgen onsdag 3. april kl. 20.00 blir det nettmøte med undertegnede på www.larsmonsen.no. Enten du skal på tur i høyfjellet med fare for full storm, eller til skogs der det nesten ikke er snø, så kan du spørre om hva du vil: utstyr, bekledning, sikkerhet, fiske, favoritt-områder, osv. Jeg holder på en times tid, og alle spørsmålene med svar blir liggende publisert, slik at du også kan lese i etterkant. Velkommen! 2 Siter
+Blaser Skrevet 2. april 2019 Skrevet 2. april 2019 Kan vi ikke få stille spørsmålene allerede her ? Siter
Lompa Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 15 timer siden, TomasF skrev: Påsken er rett rundt hjørnet, og det er mange som planlegger å dra på tur! Imorgen onsdag 3. april kl. 20.00 blir det nettmøte med undertegnede på www.larsmonsen.no. Enten du skal på tur i høyfjellet med fare for full storm, eller til skogs der det nesten ikke er snø, så kan du spørre om hva du vil: utstyr, bekledning, sikkerhet, fiske, favoritt-områder, osv. Jeg holder på en times tid, og alle spørsmålene med svar blir liggende publisert, slik at du også kan lese i etterkant. Velkommen! Dette var litt forvirrende. En side som heter Lars Monsen skal ha nettmøte med Lars Monsen, men det er du som skal svare? 3 Siter
Heriks Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 20 minutter siden, Lompa skrev: Dette var litt forvirrende. En side som heter Lars Monsen skal ha nettmøte med Lars Monsen, men det er du som skal svare? Sånn i tilfelle det faktisk var noen som er i tvil da så er teksten sakset fra facebooksiden til Lars Monsen og nettmøtet og svar foregår på Lars Monsen sine nettsider. 1 Siter
Lompa Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 27 minutter siden, Heriks skrev: Sånn i tilfelle det faktisk var noen som er i tvil da så er teksten sakset fra facebooksiden til Lars Monsen og nettmøtet og svar foregår på Lars Monsen sine nettsider. Aha, jeg har nok litt tungt for det. Trodde kanskje det var sånn at TomasF jobbet der, eller noe sånt... 1 Siter
Heriks Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 Akkurat nå, Lompa skrev: Aha, jeg har nok litt tungt for det. Trodde kanskje det var sånn at TomasF jobbet der, eller noe sånt... Tenkte jeg fikk helgardere om dette var et slikt tilfelle hvor alle skjønte meningen men syntes de måtte påpeke dette på finurlig vis i en post Jeg tror ikke du har spesielt tungt for det Siter
+Krankman Skrevet 3. april 2019 Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, Lompa skrev: Aha, jeg har nok litt tungt for det. Trodde kanskje det var sånn at TomasF jobbet der, eller noe sånt... Samme her! Siter
+TomasF Skrevet 3. april 2019 Forfatter Skrevet 3. april 2019 Jeg bare kopierte teksten fra Facebook uten å lese teksten nøye. Bekrefter at det Lars Monsen som svarer på spørsmålene. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.