varmtvann Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Jeg skal på en jobbreise neste uke til Ålesund, og vurderer å legge til en dag eller to på reisa hvis det er muligheter for noen fine turer. Er helt ukjent i området. Tenker at jeg kan ta en dagstur, eller eventuelt en overnattingstur på en-to dager (har maks to og en halv dag å gå på i tillegg til jobb). Noen som har tips? Sitter og googler litt men tar gjerne i mot råd fra folk som er lokalkjente. Siter
Tessatroll Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, varmtvann skrev: Jeg skal på en jobbreise neste uke til Ålesund, og vurderer å legge til en dag eller to på reisa hvis det er muligheter for noen fine turer. Er helt ukjent i området. Tenker at jeg kan ta en dagstur, eller eventuelt en overnattingstur på en-to dager (har maks to og en halv dag å gå på i tillegg til jobb). Noen som har tips? Sitter og googler litt men tar gjerne i mot råd fra folk som er lokalkjente. Med eller utan ski? 1 Siter
varmtvann Skrevet 28. mars 2019 Forfatter Skrevet 28. mars 2019 58 minutter siden, Tessatroll skrev: Med eller utan ski? Uten ski men truger er en mulighet. Siter
vidarvale Skrevet 29. mars 2019 Skrevet 29. mars 2019 Søk på "morotur". (akka for møretur). Finst også som egen app. 1 Siter
Vidvandre73 Skrevet 4. april 2019 Skrevet 4. april 2019 Reis ut til Lepsøya. Gå rundt baksiden av øya ut mot havet. Avslutt dagen med tur på Goaldet og overnatt i steinbua rett nedenfor toppen. 1 Siter
Trine RS Skrevet 11. april 2019 Skrevet 11. april 2019 Sikkert for sent svar, men du har Storhornet på Godøya , og kommunetoppen til Ålesund; punkt sørvest for Vasstrandegga. Begge to kjempefine turer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.