Barnum Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Hei! Prøvde Fischer XC Control 17/18 i størrelse 42. Vanligvis har jeg 41-42 i skor, men disse var for små (tærne buttet mot). Er det flere som har opplevd at Fischer er små i størrelse? Siter
esphojo Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 (endret) Ja, muligens. Junior her måtte opp et par nummer. Fikk beskjed fra den lokale sportsbutikken at erfaringen derfra var at de kunne variere litt fra år til år! 🙄 Endret 26. mars 2019 av esphojo Skrivefeil Siter
borgern Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 Det varierer litt mellom merker men også innen modeller på samme merke. Racingstøvler er ofte trangere enn turstøvler da de skal sitte tightere, i tilleg har de mindre for. Jeg må ofte også opp litt i størrelse på skistøvler. Jeg har flest fra Salomon og et fra Atomic. Prøvde et par Alpina i butikken også og de var og for trange i min normale størrelse. Mulig produsentene sender for små støvler til Norge så vi ikke skal vinne alle skirenn, i så fall burde Madshus sine da være riktig i størrelse som er norsk Siter
Omnilite Skrevet 26. mars 2019 Skrevet 26. mars 2019 44 minutter siden, borgern skrev: Mulig produsentene sender for små støvler til Norge så vi ikke skal vinne alle skirenn, i så fall burde Madshus sine da være riktig i størrelse som er norsk Madshus er 1 størrelse mindre enn normalt, dette er konsekvent gjennom hele størrelse-skalaen (fra små til store størrelser). Jeg har hatt 3 modeller, alle måtte være 46. Bruker 45 i alle andre typer sko. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.