Putte Skrevet 23. mars 2019 Skrevet 23. mars 2019 Er det noen i forumet som hvor jeg kan få tak i pakninger til en gammel bensinbrenner fra siste verdenskrig. Gustav bertel Juwel 33 Siter
r.u.mad Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 (endret) Jeg ville ikke bli forundret om du kan bruke pakninger til Svea 123. Det hender at slikt går om hverandre. Jeg anbefaler at du legger inn en melding på Classic Camp Stoves forum, så får du sikkert noen tips om hva du kan bruke og eventuellt hvor du kan få tak i ting. Regn ikke med at noe av dette er tilgjengelig i Norge så du bør nok belage deg på å bestille fra utlandet. Endret 24. mars 2019 av r.u.mad Siter
Putte Skrevet 24. mars 2019 Forfatter Skrevet 24. mars 2019 Tusen takk for svar.jeg skal først undersøke med pakninger fra svea 123.da jeg tror at svea er en forbedret kopi av den tyske primusen jeg har Siter
r.u.mad Skrevet 24. mars 2019 Skrevet 24. mars 2019 Etter å ha snuset litt på mål ang. påfyllingskapsel så tror jeg neppe den pakningen passer fra Svea. Den er nok mindre på juwel'n. The Fettle Box har pakninger til NRW og kapsel men ikke noe mer. Trenger du grafittpakning foreslår jeg grafittfolie fra ebay. Nå har jeg ikke prøvd slik folie selv, men jeg regner med at du kan rulle deg opp en ny en, og at dette fungerer helt greit. Plater/ark med Viton-gummi finner du sikkert på ebay også, hvis det blir slik at du må lage deg ting selv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.