KS10 Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Hei. Skal kjøpe inn til å lage taudrag til min parispulk. Lurer da på hvilken tykkelse som er anbefalt. Vil 6 mm tau holde eller bør jeg gå for noe tykkere? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belowyn Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Det skal fint holde. Jeg kjøpte statisk tau 5mm fra XXL, og det fungerer helt fint. 6mm kan muligens være litt tykt for å dytte løkker igjennom hullene, så ville vurdert 5mm, men det kommer an på hvordan du ønsker å feste ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsnoob Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Tykkere tau er enklere å håndtere med hansker. Test i butikken med hansker på du. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethsk Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Bruker dette tauet: https://www.biltema.no/batutstyr/tau/propylenliner/propylenline-2000034029 Etter tips jeg fikk i denne tråden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KS10 Skrevet 22. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2019 6 minutes ago, Elisabethsk said: Bruker dette tauet: https://www.biltema.no/batutstyr/tau/propylenliner/propylenline-2000034029 Etter tips jeg fikk i denne tråden: Takk for tipset. Passer dette tauet fint i maljene på pulken også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabethsk Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Akkurat nå, KS10 skrev: Takk for tipset. Passer dette tauet fint i maljene på pulken også? Det gjør det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsnoob Skrevet 22. mars 2019 Del Skrevet 22. mars 2019 Noen ganger er det vel greit at man bare har skjeggkre i leiligheten, de er tross alt mye mindre enn katter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.